Alcoholvrije cocktail

Ere wie ere toekomt: dit is geen recept van mezelf maar eentje van Geert :)

Momenteel geen alcohol voor mij, maar om dan continu water te drinken, dat vind ik er nu toch ook wel wat over. Dus heb ik gevraagd om een alcoholvrije cocktail. Het resultaat: een ietwat zuurder drankje, en Geert die intussen spijt heeft dat hij het ooit gemaakt heeft aangezien ik er nu bijna dagelijks achter vraag.

Ingrediënten

- 3 ijsblokjes
- Sinaasappelsap
- Citroensap
- Cranberrysap (Ocean Spray - suikervrij)

Bereidingswijze

Doe de ijsblokjes in een cocktailshaker. Vul de shaker tot de helft met het sinaasappelsap. De overige helft van de shaker vul je voor 60% met het cranberrysap en 20% citroensap. Goed shaken en klaar!

Niet iedereen wil zijn cocktail uiteraard even zuur, dus je moet zelf wel even kijken naar de hoeveelheid citroensap

Reacties

  1. Dat ziet er goed uit moet ik ook eens proberen of zal hem dinsdag bij jouw drinken. Haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten