Antwerp Press Days - overzicht

Vorige week ging ik samen met de wederhelft (Double Strainger) op stap in Antwerpen en bezochten we enkele persbureaus n.a.v. de halfjaarlijkse Press Days. Dit zijn een soort opendeurdagen waar zij de nieuwigheden voorstellen van de merken waarvoor zij werken.

Inspiratie ten top alweer dit keer. We maakten kennis met zwarte en witte pensen van het Evergemse familiebedrijf Noyen, het uitgebreide gamma Zuiderse tapas van Delisol, enz.




PureVia verbeterde zijn zoetstoffen met stevia wat ervoor zorgt dat je nu (veel) minder de wat wrange nasmaak krijgt bij het gebruik van dit poeder. Een aangename verrassing!


Voor mij persoonlijke sprongen twee producten in het oog: de overheerlijke fruitijsjes van Bali Beach Frops met wel 30% fruit en de lekkere chocolade 'met een hoekje af' van Tony's Chocolonely. Deze laatste is zelfs niet suikervrij, maar heeft wel 1 product met 70% cacao (en daardoor ook minder suikers waardoor ik deze wel mag eten). Hieronder al wat eerste foto's, maar ik ga met beide producten zeker nog eens terugkomen met uitgebreidere blogposts!




Een keuken-product dat mij ook helemaal aan het dromen bracht was de nieuwste Foodsaver. Een vacumeertoestel met eindeloos veel mogelijkheden, waarbij ik meteen begon te dromen over sous-vide koken en 'freezer bags' voor de Crockpot.


Een ander product dat meteen mijn aandacht trok was het gamma van Kneipp voetverzorging met Calendula. Niet food-gerelateerd en toch past het prima op deze blog. Het is namelijk een gamma dat ook ideaal is voor diabetici. Er werd bij de samenstelling en ontwikkeling van de producten rekening gehouden met de specifieke vereisten van de diabetische voetverzorging. Ik testte al zelf even de producten na een vermoeide dag rondstappen. De Kneipp producten ruiken niet alleen heerlijk, ze geven ook een superzacht resultaat.


Reacties