BergHOFF & Ron

Enkele weken geleden was ik te gast bij BergHOFF Belgium voor de voorstelling van de nieuwe productlijn Ron. BergHOFF blijft één van mijn favoriete merken voor keukenmaterialen: in mijn eerste kookboek waren alle materialen die gebruikt werden voor de presentatie van het merk, ik ben absoluut fan van enkele items (vb. de fruitpers, theepot), én Hilde en Nadine zijn ook gewoon superleuke dames. Redenen genoeg om in te gaan op de uitnodiging.




Ron is de naam van BergHOFFs gloednieuwe lijn. Ron is dan wel geen persoon, maar deze producten hebben alles om vrienden voor het leven te worden. Ideaal om op vrije dagen uitgebreid te kokerellen. Prachtig om in je keukendesign te verwerken.

De productlijn werd ontworpen door kersverse papa Pieter Roex (de kleine spruit was zelfs aanwezig op de voorstelling) en werd ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. Wat is er handig? Wat wil ik in een product?



Zo is de nieuwe RVS theepot uit het gamma een pot die meteen op het vuur mag. Geen overgieten van kokend water meer, maar een minimum aan materialen en afwas.

De lijn bestaat uit kookpotten in 5-lagig materiaal, 18/10 roestvrij staal en gietijzer. Alles heeft een retro look-and-feel, wat het ook meteen weer een moderne toets geeft.

Mijn favoriet? Het keukenmesje! Een eenvoudig mes dat mooi vormgegeven is, goed in de hand ligt en vlijmscherp is! Maar ik ben er zeker van dat van dit mooie design nog wel een aantal stuks in mijn keuken zullen belanden...



Maar BergHOFF zou BergHOFF niet zijn mochten er geen culinaire hoogstandjes te zien zijn op het event. Zo kregen we ook een fancy hotdog en ander streetfood op ons bord. Een geslaagde avond!





Reacties