Christmas is coming!

De Kerstgekte begint toch wel toe te slaan... Ik bekijk vol aandacht de folders voor eindejaar, in onze gemeente werd dit weekend de kerstverlichting opgehangen, en ja... ik geef het toe... de kerstbomen (meervoud) staan al. Maar hé, dat is alleen maar omdat we foto's willen maken voor de blogs ;-)

Wie me al langer volgt weet wel dat ik absoluut Kerstgek ben. Ik ben al maanden aan het aftellen, en vanaf nu zal je ook regelmatig recepten en tips op de blog en social media vinden voor je eindejaarsfeesten.


Vorige week mocht ik dan ook nog eens een kijkje gaan nemen in de Kerst pop-up van Lidl op de Meir in Antwerpen. "Lidl op de Meir?!" hoor ik je denken. Ja, inderdaad. De Duitse supermarktketen heeft nog tot en met deze zaterdag een pop-upstore in één van dé winkelstraten van België. Ze doen dit om hun webshop te promoten. Daarin kan je alles vinden voor Sinterklaas, voor Kerst, of gewoon voor jezelf. Een heel uitgebreid gamma, waar je zeker je gading in kan vinden.


Ik genoot van een heerlijke kerstwinkel, en een diner met de producten uit het Delicieux-gamma. Ben je nog in de buurt deze week, neem dan zeker een kijkje en vlij je rustig neer in de winterbar op de eerste verdieping. Extra leuk: de opbrengst van de Kerst pop-up schenkt Lidl aan de Voedselbanken!


Geen tijd meer? Kijk dan toch maar eens rond in de webshop ;-)

Reacties