Afscheid... en toch ook niet

Tineke's Cucina bestaat intussen ruim 8 jaar. Naast de blog doe ik regelmatig workshops en voordrachten, en verkopen we onze eigen kookboeken, koffie en bakproducten van Ellphi. Tineke's Cucina is intussen ook al acht jaar mijn bijberoep, dat ik met veel plezier en overgave uitoefen. Maar op een bepaald moment moet je keuzes maken...

Naast de reactionaire hypoglycemies, waardoor ik de suikervrije recepten begon te maken, heb ik sinds enkele jaren MS. Het afgelopen jaar had ik enkele opstoten, met enorme vermoeidheid en stapproblemen tot gevolg. Het signaal om het rustiger aan te doen dus.

Met spijt in het hart heb ik dan ook besloten om voor volgend jaar geen workshops en voordrachten meer op de agenda te zetten. Ik blijf mijn (persoonlijke) blog behouden als hobby, als uitlaatklep - zonder commerciële activiteit. Tineke's Cucina blijft ook verder gaan met de webshop, die vanaf nu beheerd zal worden door mijn lieve wederhelft (die eigenlijk nu reeds achter de schermen heel wat op zich nam).

Ik hoop dat ik jullie toch kan blijven inspireren met recepten, nieuwigheden en restaurant- en hotelreviews via deze blog. En uiteraard blijf ik beschikbaar voor vragen!


Reacties